Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Şarj göstergesi bazen sıkıntılı, örneğin 1 hafta %5 de kullandığımı biliyorum.
Bu sorun bende de vardı, Reddit'teki bir başlıkla çözmüştüm de unuttum çözümü. Çok saçma bir çözümü var ama önemli bir problem değil. Ben de de 55, 45, 35 gibi taklıyordu. Herhalde 5'leri seviyor
olabilir hocam