• 18-08-2023, 19:10:05
    #1
    Edit...
  • 18-08-2023, 19:15:26
    #2
    Cihazın imei kayıtlı mı, yoksa kayıtsız mı?
  • 18-08-2023, 19:28:14
    #3
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın imei kayıtlı mı, yoksa kayıtsız mı?
    kayıtsız hocam 2024 Ağustos’a kadar e-sim ile süresi mevcut.
  • 18-08-2023, 19:46:27
    #4
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın imei kayıtlı mı, yoksa kayıtsız mı?
    Sırrı kayıt ücreti 20.000₺

    Adam telefonu 19.500₺ ye satıyor.

    Sen kayıtlı mı diye sordun gerçekten?
  • 18-08-2023, 19:57:49
    #5
    Kaç gb?
    Renk nedir?
    Ekranda, kasada herhangi bir sorun var mı?
  • 18-08-2023, 19:58:57
    #6
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gb?
    Renk nedir?
    Ekranda, kasada herhangi bir sorun var mı?
    özür dilerim eklemeyi unutmuşum.
    128GB
    Uzay Grisi
    Herhangi bir darbe veya çizik yok kılıf ve ekran koruyucu ile kullanıldı.
  • 18-08-2023, 20:36:41
    #7
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırrı kayıt ücreti 20.000₺

    Adam telefonu 19.500₺ ye satıyor.

    Sen kayıtlı mı diye sordun gerçekten?
    Cihazın bilmediğimiz bir problemi olduğu için fiyatı uygun tutmuş olabilir. Pil 100 olmadığına göre kullanılmış bir cihaz. Gayet hakkım olan bir soru sordum sizi neden rahatsız etti bu durum?
  • 18-08-2023, 20:42:09
    #8
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın bilmediğimiz bir problemi olduğu için fiyatı uygun tutmuş olabilir. Pil 100 olmadığına göre kullanılmış bir cihaz. Gayet hakkım olan bir soru sordum sizi neden rahatsız etti bu durum?
    Hocam yurtdışı cihazların fiyatları genelde bu şekilde, herhangi bir problemi yok.
  • 18-08-2023, 21:50:52
    #9
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yurtdışı cihazların fiyatları genelde bu şekilde, herhangi bir problemi yok.
    Hocam sizlik birşey yok. Ürününüze kötü demiyorum kesinlikle beni yanlış anlamayın. Benim sözüm sebebini duymadan yargılayan arkadaşa. Size hayırlı satışlar dilerim.