MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırrı kayıt ücreti 20.000₺

Adam telefonu 19.500₺ ye satıyor.

Sen kayıtlı mı diye sordun gerçekten?
Cihazın bilmediğimiz bir problemi olduğu için fiyatı uygun tutmuş olabilir. Pil 100 olmadığına göre kullanılmış bir cihaz. Gayet hakkım olan bir soru sordum sizi neden rahatsız etti bu durum?