• 30-08-2022, 16:26:20
    #1
    5x ( 1 Gigabyte 1 Asus 1 MSI 2 İchill inno3d )
    1x Asus 8li Anakart P8z77-v deluxe
    1x 4Gb ram
    1x 240gb SSD
    1x i5 3350P işlemci
    2x 750 PSU

    kartların hepsi 3 fanlı 8gb modeldir. Kutuları vs herşey duruyor. Evde çalışmış bir sistemdir. Nakit ihtiyacından dolayı satılıktır. Her teste açıktır kontrol edip gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

    Güncel olarak 300MH lazım saglamaktadir.
    Aylık 140-150 dolar ortalamasindadir.
    Ayarlari vs çok bir bilgimiz yok o yüzden yükselebilir durumda.


    Fiyat: 70.000₺

  • 30-08-2022, 17:27:33
    #2
    "Güncel olarak 300MH lazım saglamaktadir.
    Aylık 140-150 dolar ortalamasindadir.
    Ayarlari vs çok bir bilgimiz yok o yüzden yükselebilir durumda. "

    Hocam öncelikle merhaba bilgilendirme için yazıyorum. Alınabilecek max MH alıyorsunuz yani kart başı 60mh daha da yükselemez( 300MH).
    Ve elektrik faturası hakkında bilgi vermemişsiniz ama şuan en az 150 doların yarısı kadar elektrik faturası gelmekte.
    Alıcı tarafına önerim bu işe dolar olarak bakılmamalı ETH olarak bakarsanız daha sağlıklı olacaktır (Bu sistem aylık 0.1 ETH ortalama ile çalışır.) çünkü ETH şuan en düşük seviyelerinde (1500$)
    Normal seviyelerine tekrar dönerse bu kazanç sayıları 2x yapar. Ama düşmeye devam ederse de sadece elektrik faturasına da çalıştırabilirsiniz.
  • 30-08-2022, 18:03:55
    #3
    Yosnac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Güncel olarak 300MH lazım saglamaktadir.
    Aylık 140-150 dolar ortalamasindadir.
    Ayarlari vs çok bir bilgimiz yok o yüzden yükselebilir durumda. "

    Hocam öncelikle merhaba bilgilendirme için yazıyorum. Alınabilecek max MH alıyorsunuz yani kart başı 60mh daha da yükselemez( 300MH).
    Ve elektrik faturası hakkında bilgi vermemişsiniz ama şuan en az 150 doların yarısı kadar elektrik faturası gelmekte.
    Alıcı tarafına önerim bu işe dolar olarak bakılmamalı ETH olarak bakarsanız daha sağlıklı olacaktır (Bu sistem aylık 0.1 ETH ortalama ile çalışır.) çünkü ETH şuan en düşük seviyelerinde (1500$)
    Normal seviyelerine tekrar dönerse bu kazanç sayıları 2x yapar. Ama düşmeye devam ederse de sadece elektrik faturasına da çalıştırabilirsiniz.


    Aşağı yukarı 1 yıldır çalıştırıyorum, ilk zamanlar çok güzeldi hem eth yüksekti hem elektrik faturası iyiydi fakat şuan tam olarak senin özetledigin gibi alacak kişi eth olarak tutarsa güzel kazanclar elde edebilir. Şuan elektrik fazla geliyor bizde artık sıkıldık açıkçası yaptığımız işin sezonu şuan olası bir satışta kendimiz mal alacağız satılmasının da bir önemi yok yani 😊
  • 01-09-2022, 13:24:33
    #4
    Eth kazımı bitiyor 15 eylül son ertelenecek gibide bir durum yok : ) Bitti yani eth olayları geçmiş olsun banada diğer yapan arkadaşlarada