"Güncel olarak 300MH lazım saglamaktadir.
Aylık 140-150 dolar ortalamasindadir.
Ayarlari vs çok bir bilgimiz yok o yüzden yükselebilir durumda. "
Hocam öncelikle merhaba bilgilendirme için yazıyorum. Alınabilecek max MH alıyorsunuz yani kart başı 60mh daha da yükselemez( 300MH).
Ve elektrik faturası hakkında bilgi vermemişsiniz ama şuan en az 150 doların yarısı kadar elektrik faturası gelmekte.
Alıcı tarafına önerim bu işe dolar olarak bakılmamalı ETH olarak bakarsanız daha sağlıklı olacaktır (Bu sistem aylık 0.1 ETH ortalama ile çalışır.) çünkü ETH şuan en düşük seviyelerinde (1500$)
Normal seviyelerine tekrar dönerse bu kazanç sayıları 2x yapar. Ama düşmeye devam ederse de sadece elektrik faturasına da çalıştırabilirsiniz.