• 01-08-2022, 14:28:13
    #1
    Büyük oğlumun kullandığı Iphone 6S model yükseltme nedeniyle satılıktır dostlar

    Alıntı
    Hiçbir sıkıntısı yoktur sadece koruma camında bi kaç çizik var.
    Normal camında çizik vs yoktur
    Camsız hiç kullanılmadı darbe almadı ekranında nano cam var
    Yenisini alacağım için satıyorum yanında da kılıf ve şarj aleti hediye alana hayırlı olsun
    Merak ettiğiniz detaylar için yazabilirsiniz
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...42219928/detay
  • 01-08-2022, 14:30:21
    #2
    Pil durumu % kaç? Son oluru ile pm alabilir miyim
  • 01-08-2022, 14:50:41
    #3
    Muhtemelen pil durumunu herkes soracak ektedir.