Büyük oğlumun kullandığı Iphone 6S model yükseltme nedeniyle satılıktır dostlar
Alıntı
Hiçbir sıkıntısı yoktur sadece koruma camında bi kaç çizik var.
Normal camında çizik vs yoktur
Camsız hiç kullanılmadı darbe almadı ekranında nano cam var
Yenisini alacağım için satıyorum yanında da kılıf ve şarj aleti hediye alana hayırlı olsun
Merak ettiğiniz detaylar için yazabilirsiniz
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...42219928/detay