Merhabalar, yurt dışından almış olduğum telefon 2 Ağustos tarihinde teslim alacağım.
Cihazın forumdan bir arkadaşın yararlanmasını istedim.
Lütfen pazarlık etmeyiniz.


İphone 7 128 GB (Jet Black)

Mart ayında pili değişti. (Pil sağlığı %100 gözükmektedir)

Parmak okuyucu problemsiz çalışmaktadır.

Kozmetik olarak 10 üzerinden 7-8 alır. (Arka kapak da kullanıma bağlı çizikler vardır)


Ekran orjinal diye biliyorum bendeyken her hangi bir onarım görmedi. (Yan sanayi ekran kendini belli ediyor renklerde dokunmatik de vs. - Telefonu aşağı yukarı 3 senedir kullanmaktayım)


Kutu, fatura, şarj aleti ve kulaklık yoktur.






Fiyat: 3.000 TL
Müsait olduğum zaman cihazın resimleri eklenicektir. Herkese sağlıklı günler.

https://www.hizliresim.com/6doomi2



https://www.hizliresim.com/h6hmbmq

https://www.hizliresim.com/pwv5s6l