Merhabalar, yurt dışından almış olduğum telefon 2 Ağustos tarihinde teslim alacağım.
Cihazın forumdan bir arkadaşın yararlanmasını istedim.
Lütfen pazarlık etmeyiniz.
İphone 7 128 GB (Jet Black)
Mart ayında pili değişti. (Pil sağlığı %100 gözükmektedir)
Parmak okuyucu problemsiz çalışmaktadır.
Kozmetik olarak 10 üzerinden 7-8 alır. (Arka kapak da kullanıma bağlı çizikler vardır)
Ekran orjinal diye biliyorum bendeyken her hangi bir onarım görmedi. (Yan sanayi ekran kendini belli ediyor renklerde dokunmatik de vs. - Telefonu aşağı yukarı 3 senedir kullanmaktayım)
Kutu, fatura, şarj aleti ve kulaklık yoktur.
Fiyat: 3.000 TL Müsait olduğum zaman cihazın resimleri eklenicektir. Herkese sağlıklı günler. https://www.hizliresim.com/6doomi2 https://www.hizliresim.com/h6hmbmq https://www.hizliresim.com/pwv5s6l