• 20-12-2021, 15:51:59
    #1
    sa arkadaşlar yurtdışından 1 ay önce aldığım 1 haftadır kullanmaya başladığım 13 pro max 128 gb telefonumu satıyorum en ufak bir çizik vs yoktur 0'dan farksız 1 yıl kayıtsız kullanabilirisiniz istediğim fiyat 24bin TL ciddi alıcılara fiyatta yardımcı olabilirim Gaziantep içi elden diğer illere önce ödeme sonra kargo şeklinde gönderebilirim






  • 20-12-2021, 17:00:07
    #2
    Selam alıcı değilim ama sanırım yurtdışından alınan telefonların kaydı pasaporta yapılırken hat sahibininki degilse telefon kapanıyor. Almak isteyen onu göz önünde bulundurmalı.
  • 20-12-2021, 17:05:07
    #3
    Yuceesule adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam alıcı değilim ama sanırım yurtdışından alınan telefonların kaydı pasaporta yapılırken hat sahibininki degilse telefon kapanıyor. Almak isteyen onu göz önünde bulundurmalı.
    telefonu kayıt vs ettirmedim hocam pasaporta işlenme vs olmadı alan kişi isterse 1 yıl böyle kullanıp daha sonra kendi pasaportuna kayıt ettirip kullanmaya devam edebilir yada direk kendi pasaportuna kayıt ettirebilir onun dışında pasaport kaydı yaptırmadanda forumda 6 - 12 ay arası makul fiyatlara kullanılabilirlik süresini uzatan arkadaşlar vardı