Selam alıcı değilim ama sanırım yurtdışından alınan telefonların kaydı pasaporta yapılırken hat sahibininki degilse telefon kapanıyor. Almak isteyen onu göz önünde bulundurmalı.
telefonu kayıt vs ettirmedim hocam pasaporta işlenme vs olmadı alan kişi isterse 1 yıl böyle kullanıp daha sonra kendi pasaportuna kayıt ettirip kullanmaya devam edebilir yada direk kendi pasaportuna kayıt ettirebilir onun dışında pasaport kaydı yaptırmadanda forumda 6 - 12 ay arası makul fiyatlara kullanılabilirlik süresini uzatan arkadaşlar vardı