• 01-02-2021, 00:05:38
    #1
    R10'a Özel Fiyatta İndirim Yapılacaktır.
    Normal Fiyatı: 4.000 TL
    Merhaba arkadaşlar, 17 inç dev ekran 2010 model MacBook Pro, en uygun fiyatla satıyorum.
    Cihazın Özellikleri;
    • Model: 2010 Ortası
    • İ5 3. Nesil İşlemci
    • 6 GB Ram, 1067 MHZ DDR3 (4+2)
    • 128 GB SSD
    • Çift Ekran Kartlı
      - Nvidia GeForce GT 330M 512 MB
      - Intel HD Graphics 288 MB
    • Pil Döngüsü: 1090 (Ortalama 2-3 saat gidiyor)
    • Orjinal ve temiz şarj aleti.
    • Klavye ışıkları, apple logo ışığı, hoparlör ve USB, Ethernet, Kulaklık gibi girişleri sorunsuz çalışıyor.
    Cihazın Bazı Sorunları

    • Fotoğraflarda detaylı olarak gösterdiğim 2-3 ufak eziği mevcut. Göze gelmeyen kesinlikle rahatsız etmeyen ezikler.
    • Alt kapağı çizilmeye karşı folyo ile kaplanmış ve bir kaç vidası eksik.
    • Kamera ve CD Rom çalışmıyor fakat toplam masrafı 200 TL'yi geçmez.
    • Batarya döngüsü 1090 ama iş yeri ve ev kullanımında 2-3 saat film veya youtube videosu izleyebilirsiniz. Şarjdan çıkınca kapanan cihazlarla karıştırmayın. Bataryası asla ölü değildir.
    Notlar
    Cihaz kendi kullandığım cihaz fakat üst modeline geçtiğim için satıyorum. Photoshop, Illustrator vb gibi uygulamaları rahatça kullanabilirsiniz çünkü 17 inç olmasının sebebi zaten işi görsel düzenleme olanlar için üretilmesidir.
    Donma, kasma vb. gibi sorunlar yaşamazsınız.


    Yanında ek olarak taşıma çantası da verilecektir.
    15 inç ve 17 inç arasındaki farkı görebilmeniz için son fotoğrafa 15 inçlik bir macbook ile fotoğrafını da koydum.
    Takas teklif etmeyin, yalnızca nakit satılıktır.
    Sahibinden Linki;
    TIKLA
  • 01-02-2021, 00:18:19
    #2
    Yazıp yazıp sildim ne bileyim. Herkesin malı değerlidir bu hayatta. İyi satışlar.
  • 01-02-2021, 00:23:01
    #3
    siklopentans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıp yazıp sildim ne bileyim. Herkesin malı değerlidir bu hayatta. İyi satışlar.
    Yazmak istedigin bişey varsa özel mesaj gönder. Silmene gerek yok. Herkesin malının kıymetli olmasıyla ilgili bir şey yok, piyasalar uçmuş durumda. Sen mutlu ol diye 1500 liradan mı vereyim? Bugün bi iPhone 12'ye minimum 12 bin lira para isterlerken, gidip Apple CEO'suna herkesin malı kıymetlidir, yazıp yazıp sildim diyemiyorsan burada da bunu yazmaya hakkın yok. Hoşuna gitmez, uygun gelmez, bakıp geçersin.