siklopentans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıp yazıp sildim ne bileyim. Herkesin malı değerlidir bu hayatta. İyi satışlar.
Yazmak istedigin bişey varsa özel mesaj gönder. Silmene gerek yok. Herkesin malının kıymetli olmasıyla ilgili bir şey yok, piyasalar uçmuş durumda. Sen mutlu ol diye 1500 liradan mı vereyim? Bugün bi iPhone 12'ye minimum 12 bin lira para isterlerken, gidip Apple CEO'suna herkesin malı kıymetlidir, yazıp yazıp sildim diyemiyorsan burada da bunu yazmaya hakkın yok. Hoşuna gitmez, uygun gelmez, bakıp geçersin.