• 16-11-2020, 22:21:23
    #1
    Merhabalar ürün budur.
    Hediye gelmiştir deneme amaçlı Kullandım.
    Fakat zayıf olduğumdan biraz büyük geldi.
    XL ve Large için idealdir.

    Satış Fiyatı : 1700 tldir

    Başlangıç fiyatı : 100 TL
    Minimum arttırma : 50 TL
    Hemen al : 1000 TL

    Bitiş tarihi 17 kasım sabah 10

  • 16-11-2020, 22:22:26
    #2
    Boy ve kilonuz kaç acaba
  • 16-11-2020, 22:23:07
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100tl (İptal edilmiştir)

    Edit : Hediye fişi ya da alındığı firmadan bir fatura olduğu sürece teklifimin arkasındayım ve alacağım. Aksi halde ürünün orijinalliği havada kalacak ve bu fiyat etmeyecektir. Çakma bir diesel almak istemiyorum Teşekkürler

    Edit2 : R10 üyelik adı ile verdiği banka hesabı uyuşmuyor. Şüpheli bir işlem bu konuya verdiğim teklifi geri çekiyorum.
  • 16-11-2020, 22:23:10
    #4
    lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boy ve kilonuz kaç acaba
    1.85 kilo 73.
    Oturdu üstüme ama oversize duruyor biraz. L ve xl beden içindir
  • 16-11-2020, 22:26:47
    #5
    Padden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.85 kilo 73.
    Oturdu üstüme ama oversize duruyor biraz. L ve xl beden içindir

    Hocam bende 1.70 75 kiloyum ürünün ebatlarını konuya ekler misiniz rica etsem. Bana da olmaz sanırım o ebat bilgisini rica edeceğim
  • 16-11-2020, 22:27:20
    #6
    Hocam 185 iseniz Large oluyor bedeniniz ben 175 70 kiloyum bana hiç olmaz demek ki
  • 16-11-2020, 22:31:59
    #7
    lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 185 iseniz Large oluyor bedeniniz ben 175 70 kiloyum bana hiç olmaz demek ki
    Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende 1.70 75 kiloyum ürünün ebatlarını konuya ekler misiniz rica etsem. Bana da olmaz sanırım o ebat bilgisini rica edeceğim
    Link: https://www.fashiola.com.tr/diesel-s...-46334287.html
  • 16-11-2020, 22:48:14
    #8
    Ürünün orjinal ürün olduğuna dair bir kanıt iletebilir misiniz peki
  • 16-11-2020, 23:02:23
    #9
    YunusAktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünün orjinal ürün olduğuna dair bir kanıt iletebilir misiniz peki

    Benim de o yönde şüphelerim var orijinal değilse 50tl bile etmeyecektir vermiş olduğum teklifte bunu belirttim bende. Orijinal değilse almam polar üstüne aynı transfer baskıyı yapıp diesel yazıyor diye de satın almayalım yani. Buna ek olarak kendisi pek iç açıcı cevaplar vermiyor ama çok yüksek ihtimalle orijinal değil teklifi verdikten sonra anladım.

    Edit : R10 üyelik adı ile verdiği banka hesabı uyuşmuyor. Şüpheli bir işlem bu konuya verdiğim teklifi geri çekiyorum