Edit : Hediye fişi ya da alındığı firmadan bir fatura olduğu sürece teklifimin arkasındayım ve alacağım. Aksi halde ürünün orijinalliği havada kalacak ve bu fiyat etmeyecektir. Çakma bir diesel almak istemiyorum Teşekkürler
Edit2 : R10 üyelik adı ile verdiği banka hesabı uyuşmuyor. Şüpheli bir işlem bu konuya verdiğim teklifi geri çekiyorum.
Ürünün orjinal ürün olduğuna dair bir kanıt iletebilir misiniz peki
Benim de o yönde şüphelerim var orijinal değilse 50tl bile etmeyecektir vermiş olduğum teklifte bunu belirttim bende. Orijinal değilse almam polar üstüne aynı transfer baskıyı yapıp diesel yazıyor diye de satın almayalım yani. Buna ek olarak kendisi pek iç açıcı cevaplar vermiyor ama çok yüksek ihtimalle orijinal değil teklifi verdikten sonra anladım.
Edit : R10 üyelik adı ile verdiği banka hesabı uyuşmuyor. Şüpheli bir işlem bu konuya verdiğim teklifi geri çekiyorum