Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
100tl (İptal edilmiştir)
Edit : Hediye fişi ya da alındığı firmadan bir fatura olduğu sürece teklifimin arkasındayım ve alacağım. Aksi halde ürünün orijinalliği havada kalacak ve bu fiyat etmeyecektir. Çakma bir diesel almak istemiyorum Teşekkürler
Edit2 : R10 üyelik adı ile verdiği banka hesabı uyuşmuyor. Şüpheli bir işlem bu konuya verdiğim teklifi geri çekiyorum.