• 10-07-2020, 00:07:24
    #1
    Merhabalar, eşimin kullandığı telefonu üst modele geçeceğimiz için satmaya karar verdik. önünde ve arkasında 1.kalite
    Nano koruyucu vardır. alındığı günden beri kılıfsız ve jelatinsiz kullanılmadı. Kutulu faturalı (garantisi bitti) orjinal şarj aleti ve akg marka kulaklığıyla beraber verilecektir. Yoğun telefon kullanımından ötürü bataryasını orjinal olarak değiştirdik. onun dışında ekran kasası parmak izi okuyucusu vs herşey orjinal çalışıyor sıkıntısız. 10 üzerinden 9.5 alır diyeyim eşim cok iyi titiz biridir gözü gibi baktı cihazı alındıgından beri. arkasındaki jelatin yıprandı ondan yıpranmış gösüküyor altı çiziksiz alırken jelatini cıkarır bakarız

    sahibindende 2750tl ye satıyoruz r10 a özel 2600e pazarlıksız bırakırım

    resimler;
    https://hizliresim.com/knTziF
    https://hizliresim.com/3YL6gB
    https://hizliresim.com/FGYxuK
    https://hizliresim.com/akLLA1
    https://hizliresim.com/3kbRH8

    sahibindsn linki
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...39788786/detay
  • 02-08-2020, 15:14:19
    #2
    güncel
  • 02-08-2020, 21:29:31
    #3
    sıfır şeptop ile takas düşünürmüsünüz ?
  • 02-08-2020, 21:36:13
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır şeptop ile takas düşünürmüsünüz ?
    hayır teşekkürler nakit satılık
  • 18-08-2020, 16:09:53
    #5
    güncel