Merhabalar, eşimin kullandığı telefonu üst modele geçeceğimiz için satmaya karar verdik. önünde ve arkasında 1.kalite
Nano koruyucu vardır. alındığı günden beri kılıfsız ve jelatinsiz kullanılmadı. Kutulu faturalı (garantisi bitti) orjinal şarj aleti ve akg marka kulaklığıyla beraber verilecektir. Yoğun telefon kullanımından ötürü bataryasını orjinal olarak değiştirdik. onun dışında ekran kasası parmak izi okuyucusu vs herşey orjinal çalışıyor sıkıntısız. 10 üzerinden 9.5 alır diyeyim eşim cok iyi titiz biridir gözü gibi baktı cihazı alındıgından beri. arkasındaki jelatin yıprandı ondan yıpranmış gösüküyor altı çiziksiz alırken jelatini cıkarır bakarız
sahibindende 2750tl ye satıyoruz r10 a özel 2600e pazarlıksız bırakırım
resimler;
https://hizliresim.com/knTziF https://hizliresim.com/3YL6gB https://hizliresim.com/FGYxuK https://hizliresim.com/akLLA1 https://hizliresim.com/3kbRH8
sahibindsn linki
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...39788786/detay