• 10-05-2020, 21:43:41
    #1
    Merhaba iphone 11 pro aldığım için cihazı satıyorum bir sorunu yok. Almak isteyen ulaşabilir.
    (Sıcak fırsatlara açtım çünkü bu fiyata böyle bir cihaz bulamazsınız imkanı yok )
    İlan resimleri : https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...18654607/detay
  • 10-05-2020, 21:45:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Garantisi yok
  • 10-05-2020, 21:47:00
    #3
    Rio
    Üyeliği durduruldu
    Yurtiçi cihazmı hocam birde garanti durumu nedir?
  • 10-05-2020, 21:49:08
    #4
    yurt içi gaarantisi yok



    Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantisi yok
    garantili cihazları 5.500 liraya satıyorlar ortalama onun yerine bunu alıp 300 kasko yaptırmak çooooook daha mantıklı bence.
    Ve garantisi olup ekranı kırık cihazları 4.500 ile 5000 arası ilana koyuyorlar. Seçim alıcının.
  • 10-05-2020, 23:32:03
    #5
    Hocam kutu fatura duruyorsa değişeni yoksa alayım cihazı


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 10-05-2020, 23:46:34
    #6
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kutu fatura duruyorsa değişeni yoksa alayım cihazı


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    değişeni yok kutu fatura olanları 5.500e satıyorlar hocam oradan alabilirsiniz bu cihaz kutu fatura sevdalısı olmayanlar için
  • 11-05-2020, 00:11:03
    #7
    barisyildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değişeni yok kutu fatura olanları 5.500e satıyorlar hocam oradan alabilirsiniz bu cihaz kutu fatura sevdalısı olmayanlar için

    Hocam iphone da fatura önemli ben iphone alıp satıyorum devamlı adam icloud unuttu napacak telefonu faturası ile açılıyor ne yazık ki

    size hayırlı satışlar Allah gönlünüze göre versin
  • 11-05-2020, 00:22:48
    #8
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iphone da fatura önemli ben iphone alıp satıyorum devamlı adam icloud unuttu napacak telefonu faturası ile açılıyor ne yazık ki

    size hayırlı satışlar Allah gönlünüze göre versin
    Hocam ben ilk telefonum iphone 5s idi her yenisi çıktığında yenisini aldım ve bir kere dahi 0 cihaz almadım hiç bir kezde fatura sormadım şimdiye kadarda hiç garantiye bir cihaz göndermedim kendim yaptırdım garanti zaten kabul etmez şirketle alakalı bir şey olmadı hiç gelmedi başıma. İllaki insanlar bazı konularda pimpirikli oluyor sizde haklısınız teşekkür ederim.
  • 11-05-2020, 06:58:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bir gün teknik veya adli bir sıkıntı yaşarsanız o zaman anlarsınız faturanın önemini hocam 😊

    İyi alışverişler diliyorum.