Hocam iphone da fatura önemli ben iphone alıp satıyorum devamlı adam icloud unuttu napacak telefonu faturası ile açılıyor ne yazık ki
size hayırlı satışlar Allah gönlünüze göre versin
Hocam ben ilk telefonum iphone 5s idi her yenisi çıktığında yenisini aldım ve bir kere dahi 0 cihaz almadım hiç bir kezde fatura sormadım şimdiye kadarda hiç garantiye bir cihaz göndermedim kendim yaptırdım garanti zaten kabul etmez şirketle alakalı bir şey olmadı hiç gelmedi başıma. İllaki insanlar bazı konularda pimpirikli oluyor sizde haklısınız teşekkür ederim.