• 01-05-2020, 22:11:03
    #1
    Selamlar telefon daha önce letgidan alınmıştı kardeşim kullanıyordu oyun oynarken telefon kapanmış açıldığında restore modda kalmış ben iphone kullanıcısò v.s değilim anlamıyorum. Kardeşim yeni telefon aldı bu da boşa çıktı alıp yaptırmak isteyen varsa 250 tlden veriyorum şarjı var ama orijinal değil başkada bişeyi yok telefonun ne durumda olduğunu bilmiyorum alacak kişi buna göre almak istediğini belirtsin lütfen fotolarda net görünen sağ üstte kasa tarafında ufak bir ezilme var oarmak izi v.s çalışıyor icloud yok cihazda ist ici elden teslim ist disi once odeme sonra kargo. Kargo aliciya ait
















  • 01-05-2020, 22:12:59
    #2
    icloud şifresi filanda isteyecektir, normalde çökme durumlarında yazılım atabiliyorum bir kaç yöntemi vardı daha önce ama 5s lerde artık app store desteğide yok en son o yönde haberler vardı.
    Usb kablosunu takip yazılım atmayı denedinizmi?
  • 01-05-2020, 22:14:08
    #3
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icloud şifresi filanda isteyecektir, normalde çökme durumlarında yazılım atabiliyorum bir kaç yöntemi vardı daha önce ama 5s lerde artık app store desteğide yok en son o yönde haberler vardı.
    Usb kablosunu takip yazılım atmayı denedinizmi?
    Hocam kendi adıma hiç bir işlem yapmadım apple ürünlerini sevmiyorum çok anlamıyorumda.
    • Slash
    Slash bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-05-2020, 00:25:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam telefonun kasada yamukluk mu var gece gece bana öyle geliyor?
  • 02-05-2020, 00:26:36
    #5
    grcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonun kasada yamukluk mu var gece gece bana öyle geliyor?
    demekki sadece ben öyle düşnmemişim