Selamlar telefon daha önce letgidan alınmıştı kardeşim kullanıyordu oyun oynarken telefon kapanmış açıldığında restore modda kalmış ben iphone kullanıcısò v.s değilim anlamıyorum. Kardeşim yeni telefon aldı bu da boşa çıktı alıp yaptırmak isteyen varsa 250 tlden veriyorum şarjı var ama orijinal değil başkada bişeyi yok telefonun ne durumda olduğunu bilmiyorum alacak kişi buna göre almak istediğini belirtsin lütfen fotolarda net görünen sağ üstte kasa tarafında ufak bir ezilme var oarmak izi v.s çalışıyor icloud yok cihazda ist ici elden teslim ist disi once odeme sonra kargo. Kargo aliciya ait