• 01-05-2020, 20:30:32
    #1
    Zyxel vmg3312-b10a

    Zyxel 200 TL

    Sadece bir kaç ay kullanıldı. Sonra vodafone nete geçtik modem verdiler. Sapa sağlam duruyor.

    TPLİNK SATILDI








  • 01-05-2020, 20:37:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Daha detayli paylaşsaydınız , resim felan
  • 01-05-2020, 20:45:42
    #3














    telegramci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha detayli paylaşsaydınız , resim felan
    Paylaştım hocam




    200
    100 şeklinde fiyatları güncelledim
  • 04-05-2020, 21:15:02
    #4
    Fiyatta indirime de gittim. Almak isteyen arkadaşlar varsa bana da yardımcı olmuş olacak. Durumum baya sıkışık..
  • 06-05-2020, 19:41:04
    #5
    TP link alınmıştır. Hayırlı uğurlu olsun
  • 07-05-2020, 13:34:54
    #6
    tp link satıldı arkadaşa. zyxel halen satılık.
  • 30-05-2020, 14:06:16
    #7
    zyxel halen satılık.
  • 15-06-2020, 22:12:55
    #8
    Fiyat gayet uygun satış devam.