Konu
Satılık 2 adet vdsl modem
01-05-2020, 20:30:32
#1
Hipek
Zyxel vmg3312-b10a
Zyxel 200 TL
Sadece bir kaç ay kullanıldı. Sonra vodafone nete geçtik modem verdiler. Sapa sağlam duruyor.
TPLİNK SATILDI