• 05-08-2019, 00:56:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    tuşlu, kameralı, kamerasız sorunsuz telefonları olan varsa satmayı düşünen her türlü alırım.
  • 05-08-2019, 00:57:14
    #2
    Sanki askere gidecek biri daha görüyorum yanılmıyorsam
  • 05-08-2019, 00:59:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki askere gidecek biri daha görüyorum yanılmıyorsam
    Yok hocam çok şükür ben bitirdim.Telefoncu dükkanı açtım onun için gerekli.
  • 05-08-2019, 01:00:11
    #4
    Anladım hocam kolay gelsin konuyu kirletmeyelim
    • grcn37
    grcn37 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-08-2019, 01:00:15
    #5
    göz bebeğim 3310um var temiz
  • 05-08-2019, 01:00:55
    #6
    Askere gitmiyorum ama mevcut telefonum şarj oluyor gibi gösterip şarj olmadığı için ben de konu sahibinin izniyle araştırıyorum bu aralar, satan varsa mesaj atabilir. Malum ülkemizde yeni telefon almak pek mümkün değil.
  • 05-08-2019, 01:02:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göz bebeğim 3310um var temiz
    istediğiniz fiyatı p.m gönderebilirsiniz.
  • 05-08-2019, 01:04:46
    #8
    grcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğiniz fiyatı p.m gönderebilirsiniz.
    bana 250 tlye mal oldu 100 tlye vereyim diyeceğim oda size gelirmi bilemem hocam
  • 05-08-2019, 01:04:54
    #9
    Hocam tuşlu değil de elimde ıphone 4s var sorunu ses açma tuşu basmıyor kendin düzeltebilirsin anlıyorsan birde hoperlör patlak iş görürse satmak isterim