Askere gitmiyorum ama mevcut telefonum şarj oluyor gibi gösterip şarj olmadığı için ben de konu sahibinin izniyle araştırıyorum bu aralar, satan varsa mesaj atabilir. Malum ülkemizde yeni telefon almak pek mümkün değil.