• 01-05-2019, 17:27:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teklifleri bekliyorum, iyi satışlar
  • 01-05-2019, 17:30:21
    #2
    Şuan İPhone SE yazıyorum, pm ilettim.
  • 01-05-2019, 21:30:35
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de sıfır ayarında var,kullanmadık sayılır. bütün aksesuarlarını da sıfır vereyim, kutusunu da vereyim. Toplam da 1500 tl