Konu
alınık iphone se
01-05-2019, 21:30:35
#3
rubyy07
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben de sıfır ayarında var,kullanmadık sayılır. bütün aksesuarlarını da sıfır vereyim, kutusunu da vereyim. Toplam da 1500 tl