• 17-02-2019, 21:19:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, Evkur'dan 05.03.2018 tarihinde alınmış Samsung s9 +(plus) telefonumu satıyorum. Telefonda kılcal ufak çizikler dışında başka hiç bir problem yoktur. Kutu içeriği tamdır sadece kulaklığı yoktur. Faturası vesaire duruyor. Garantisi daha 1 sene vardır.

    Ürün resimleri;
    https://resmim.net/f/nTVaxt.jpg
    https://resmim.net/f/Cvam2C.jpg
    https://resmim.net/f/3eRlbe.jpg
    https://resmim.net/f/lAEHht.jpg

    İstediğim fiyat: 2.900 TL


    Fiyat gayet makuldür. İstanbul içi elden teslim, diğer illere önce havale sonra kargo yapılır.
    NOT: Telefonu bilen bilir iphone x ile karşılaştırınca bile tokatlıyor iPhone x'imi satıp bunu aldım bu daha keyif verici. Bunu satmamın sebebi 2 tane plus'ım var.
  • 17-02-2019, 21:34:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Fotoğraf atar mısınız kaç ay garantisi var son oluru nedir.
  • 17-02-2019, 22:00:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OnlinePazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf atar mısınız kaç ay garantisi var son oluru nedir.
    Konuya detaylar eklenmiştir.
  • 17-02-2019, 22:29:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Takas varmı İPhone 7 ile 7 ay garantili vatandan alınma
  • 17-02-2019, 23:32:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    OnlinePazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takas varmı İPhone 7 ile 7 ay garantili vatandan alınma
    Sadece nakit düşünüyoruz hocam.