Merhaba, Evkur'dan 05.03.2018 tarihinde alınmış Samsung s9 +(plus) telefonumu satıyorum. Telefonda kılcal ufak çizikler dışında başka hiç bir problem yoktur. Kutu içeriği tamdır sadece kulaklığı yoktur. Faturası vesaire duruyor. Garantisi daha 1 sene vardır.

Ürün resimleri;
https://resmim.net/f/nTVaxt.jpg
https://resmim.net/f/Cvam2C.jpg
https://resmim.net/f/3eRlbe.jpg
https://resmim.net/f/lAEHht.jpg

İstediğim fiyat: 2.900 TL


Fiyat gayet makuldür. İstanbul içi elden teslim, diğer illere önce havale sonra kargo yapılır.
NOT: Telefonu bilen bilir iphone x ile karşılaştırınca bile tokatlıyor iPhone x'imi satıp bunu aldım bu daha keyif verici. Bunu satmamın sebebi 2 tane plus'ım var.