• 25-01-2019, 23:11:28
    #10
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DDR2 Verildi Hocam



  • 25-01-2019, 23:14:28
    #11

    Arkadaşlar Böyle Çok Haksızlık Olmuş Gibi Hissediyorum İlk Yazanlara Vermek Mantıksız Oldu Ki Öyle Birşey Belirtmemişken

    Haksızlık Olmaması Adına Çekiliş İle Vermek İstiyorum.

    Konuya Yorum Yapan Arkadaşları Çekilişe Katıp Sonuçları Buradan Paylaşırım daha mantıklı
  • 25-01-2019, 23:27:12
    #12
    Vallahi verirseniz cok iyi olur Herkes istiyor. Şöyle yapın herkes sistem özelliklerini atsın siz düşük sistemi olana veriniz. En mantıklısı.
  • 25-01-2019, 23:28:02
    #13
    benimde ihtiyacım vardı
  • 25-01-2019, 23:29:10
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi verirseniz cok iyi olur Herkes istiyor. Şöyle yapın herkes sistem özelliklerini atsın siz düşük sistemi olana veriniz. En mantıklısı.
    Hocam O Daha Mantıksız Ram 'i Söküp SS Atmak Çokta Zor Değil.
  • 25-01-2019, 23:30:43
    #15
    katılıyorum
  • 25-01-2019, 23:30:59
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam O Daha Mantıksız Ram 'i Söküp SS Atmak Çokta Zor Değil.
    Genel bir sistem ekran fotoğrafı atarak veya siz teamwiwer ile bağlanıp 2 saniye bakın ona göre gönderin.
  • 25-01-2019, 23:32:54
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel bir sistem ekran fotoğrafı atarak veya siz teamwiwer ile bağlanıp 2 saniye bakın ona göre gönderin.
    Hocam Bir Kere Karar Verdim 24:00 'da Çekiliş Yapılacak Konuya Yorum Yapanlar İle.
  • 25-01-2019, 23:33:05
    #18
    Kingston DDR2 2 GB için talibim hocam