Arkadaşlar Böyle Çok Haksızlık Olmuş Gibi Hissediyorum İlk Yazanlara Vermek Mantıksız Oldu Ki Öyle Birşey Belirtmemişken

Haksızlık Olmaması Adına Çekiliş İle Vermek İstiyorum.

Konuya Yorum Yapan Arkadaşları Çekilişe Katıp Sonuçları Buradan Paylaşırım daha mantıklı