• 23-04-2018, 23:43:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2012 yılında aldığım ve şu an evde boş duran samsung galaxy s3 cihazı satmak istiyorum.


    düşündüğüm rakam 275 tl fakat tekliflerinize açığım.


    cihazın resimleri

    https://i.hizliresim.com/4aX7o0.jpg
    https://i.hizliresim.com/6JdgVN.jpg
    https://i.hizliresim.com/W7mBvq.jpg
    https://i.hizliresim.com/3EQrZO.jpg
  • 23-04-2018, 23:45:44
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ek olarak letgoya da koy hocam..daha hızlı satabilirsin.İyi satışlar
  • 24-04-2018, 02:14:06
    #3
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek olarak letgoya da koy hocam..daha hızlı satabilirsin.İyi satışlar
    sağolasın hocam orda da ilan oluşturayım.




    cihazın resimleri eklenmiştir
  • 26-04-2018, 17:46:21
    #4
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Şarj durumu nedir ?
  • 26-04-2018, 18:42:31
    #5
    temelreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarj durumu nedir ?
    kesin bir şey söyleyemem ama en son 1 yıl önce arkadaşım kendi telefonunu garantiye verdiğinde 1 hafta kadar kullandı 1 günü çıkarıyordu.
  • 27-04-2018, 19:31:44
    #6
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    gokberks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin bir şey söyleyemem ama en son 1 yıl önce arkadaşım kendi telefonunu garantiye verdiğinde 1 hafta kadar kullandı 1 günü çıkarıyordu.
    İstanbulda askerim elden teslim ve son olur nedir?
  • 08-05-2018, 00:21:47
    #7
    günceldir. nakit ihtiyacımdan ötürü 200 tlye vereceğim.
  • 26-05-2018, 22:30:34
    #8
    gokberks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günceldir. nakit ihtiyacımdan ötürü 200 tlye vereceğim.
    merhaba
    ürünü anadolu yakası ümraniyeden elden teslim edebilirseniz alırım.
    telefoncuma gösterim teknik sorun ve root atılabilirse hocam