Merhaba arkadaşlar 2012 yılında aldığım ve şu an evde boş duran samsung galaxy s3 cihazı satmak istiyorum.
düşündüğüm rakam 275 tl fakat tekliflerinize açığım.
cihazın resimleri
https://i.hizliresim.com/4aX7o0.jpg
https://i.hizliresim.com/6JdgVN.jpg
https://i.hizliresim.com/W7mBvq.jpg
https://i.hizliresim.com/3EQrZO.jpg
Samsung Galaxy S3
7
●270
- 23-04-2018, 23:45:44Ek olarak letgoya da koy hocam..daha hızlı satabilirsin.İyi satışlar
- 24-04-2018, 02:14:06sağolasın hocam orda da ilan oluşturayım.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihazın resimleri eklenmiştir - 26-04-2018, 18:42:31kesin bir şey söyleyemem ama en son 1 yıl önce arkadaşım kendi telefonunu garantiye verdiğinde 1 hafta kadar kullandı 1 günü çıkarıyordu.temelreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2018, 19:31:44İstanbulda askerim elden teslim ve son olur nedir?gokberks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2018, 22:30:34merhabagokberks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ürünü anadolu yakası ümraniyeden elden teslim edebilirseniz alırım.
telefoncuma gösterim teknik sorun ve root atılabilirse hocam