Merhaba arkadaşlar 2012 yılında aldığım ve şu an evde boş duran samsung galaxy s3 cihazı satmak istiyorum.


düşündüğüm rakam 275 tl fakat tekliflerinize açığım.


cihazın resimleri

https://i.hizliresim.com/4aX7o0.jpg
https://i.hizliresim.com/6JdgVN.jpg
https://i.hizliresim.com/W7mBvq.jpg
https://i.hizliresim.com/3EQrZO.jpg