• 02-04-2018, 21:57:29
    #1
    Selamlar arkadaşlar kredi borcumdan dolayı bilgisayarımı ve telefonumu satmak istiyorum. Ürünler ayın 15ine kadar satılıktır.

    SONY XA ULTRA 12 AY GARANTİLİ KULLANIMA BAĞLI ÇİZİKLER MEVCUT KORUYUCU CAM VE KILIF İLE KULLANILIYOR. 21 MP ARKA 16 MP FLAŞLI ÖN KAMERA.

    800 tl

    https://tr.letgo.com/tr/i/sony-xa-ul...9-c20d2b2b13ea


    ------------------------------


    Isınma problemi var biraz. Harici kullanıma bağlı yıpranmalar. Bir bakımla kendine gelecek bir makine.

    SONY VAIO EFSANE SERİ I7 8 CEKIRDEK 8 GB RAM GT425

    1000 tl

    https://tr.letgo.com/tr/i/sony-vaio-...3-6a93468edf51
  • 02-04-2018, 22:15:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    keşke durumunuz olsa da satmak zorunda kalmasanız ama yapacak birşey yok
    geçmiş olsun hayırlı satışlar.
  • 02-04-2018, 22:19:07
    #3
    Exen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke durumunuz olsa da satmak zorunda kalmasanız ama yapacak birşey yok
    geçmiş olsun hayırlı satışlar.
    Allahtan gelene razıyız. İnsan bu yollara bu durumlara düşmek istemiyor ama sınavlar bitmiyor hayatta.
  • 02-04-2018, 22:20:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Karhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahtan gelene razıyız. İnsan bu yollara bu durumlara düşmek istemiyor ama sınavlar bitmiyor hayatta.
    allah can sağlığı versin yine kazanırsınız hocam
  • 04-04-2018, 09:54:05
    #5
    Günceldir.