Selamlar arkadaşlar kredi borcumdan dolayı bilgisayarımı ve telefonumu satmak istiyorum. Ürünler ayın 15ine kadar satılıktır.
SONY XA ULTRA 12 AY GARANTİLİ KULLANIMA BAĞLI ÇİZİKLER MEVCUT KORUYUCU CAM VE KILIF İLE KULLANILIYOR. 21 MP ARKA 16 MP FLAŞLI ÖN KAMERA.
800 tl
https://tr.letgo.com/tr/i/sony-xa-ul...9-c20d2b2b13ea
------------------------------
Isınma problemi var biraz. Harici kullanıma bağlı yıpranmalar. Bir bakımla kendine gelecek bir makine.
SONY VAIO EFSANE SERİ I7 8 CEKIRDEK 8 GB RAM GT425
1000 tl
https://tr.letgo.com/tr/i/sony-vaio-...3-6a93468edf51