• 24-11-2017, 15:25:13
    #1
    Selamlar.
    Elimde 4s var. kardeşime android almak istediğimden satıyorum. Atıl durumda değildir kesinlikle.
    Tepedeki tuşu biraz zor basıyor. 30-40 lira yaptırmak isteyen olursa. Asistanı kullanana o sorun da olmaz. Kardeşim kullanıyordu sorunsuz. Bir de kamerası nemlendi. 5 lira da o masrafı var. Şarj Makinesi çakma ama bataryası sıfır alındı. Şarj makinesi alıp sorunsuz kullanabilirsiniz.
    Telefon yanlış hatırlamıyorsam 16 GB.









    fiyat: 300 lira.
  • 24-11-2017, 15:47:15
    #2
    kaç para
  • 24-11-2017, 15:55:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat nedir?
  • 24-11-2017, 18:12:45
    #4
    blacktalba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç para
    FelixNova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat nedir?
    Konuya ekledim. 300 lira.



    Güncel


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi