Selamlar.
Elimde 4s var. kardeşime android almak istediğimden satıyorum. Atıl durumda değildir kesinlikle.
Tepedeki tuşu biraz zor basıyor. 30-40 lira yaptırmak isteyen olursa. Asistanı kullanana o sorun da olmaz. Kardeşim kullanıyordu sorunsuz. Bir de kamerası nemlendi. 5 lira da o masrafı var. Şarj Makinesi çakma ama bataryası sıfır alındı. Şarj makinesi alıp sorunsuz kullanabilirsiniz.
Telefon yanlış hatırlamıyorsam 16 GB.









fiyat: 300 lira.