Jtag olmayan toplamda belki 5 saat kullanılmış,Sıfır sayılır.Sonra kutusuna kaldırılmış kinictli Xbox 360 almak isterseniz piyasa değerinin birazcık daha altından verebilirim.
Gta 5 ve bir kaç orjinal oyunda yanında veririz.
XBOX 360 Arıyorum
15
●473
- 10-05-2017, 20:39:46
- 10-05-2017, 20:56:51hocam tam emin olmamakla birlikte 450 - 500 arasında gidebilir bence.aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donanımhaberden güncel piyasaya bakabilirseniz daha doğru olur yanıltmam sizi. - 11-05-2017, 21:50:30Bende de XBOX 360 var hocam ama bu işlerden pek anlamıyorum. Cihazın her şeyi mevcut, sadece hafıza olayı yok sanırım. Yanında 5-6 tane (orijinal) falan oyun da var. Tek kol ve tertemiz. Siyah bu arada. Kutusu falan her şeyi mevcut, zamanında 1200 ya da 1400 liraya alınmış fişi bile duruyor
Acaba 350 liraya falan satabilir miyim ya? Tek yaşadığım için çok sıkılmadığım müddetçe oynamıyorum da öğrencilik malum
Dediğim gibi sadece hafıza olayı yok, ne deniyorsa ona artık. Ama tertemiz. - 11-05-2017, 22:57:03Yanlış hatırlamıyorsam Bim bazı şubelerde 300 küsüre sıfır olarak satmıştı (daha da düşük bile olabilir) (XBox 360)
- 11-05-2017, 23:12:55Aynen öyle bazı şubelerinde 275 bazılarında 300'e sattı donanımhaberde kapıştılar resmenAtakanSercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2017, 19:06:09Xbox 360 jtagli 500 gb + cift kol ve 4 adet şarj edilebilir pil + pil sarj makinasi + guncel oyunlar + hdmi kablo + adaptoru kablosu vs mevcut. Ilgilenen satabilirim. 1 ay kullanildi.
Acaba 350 liraya falan satabilir miyim ya? Tek yaşadığım için çok sıkılmadığım müddetçe oynamıyorum da öğrencilik malum