Bende de XBOX 360 var hocam ama bu işlerden pek anlamıyorum. Cihazın her şeyi mevcut, sadece hafıza olayı yok sanırım. Yanında 5-6 tane (orijinal) falan oyun da var. Tek kol ve tertemiz. Siyah bu arada. Kutusu falan her şeyi mevcut, zamanında 1200 ya da 1400 liraya alınmış fişi bile duruyor

Acaba 350 liraya falan satabilir miyim ya? Tek yaşadığım için çok sıkılmadığım müddetçe oynamıyorum da öğrencilik malum
Dediğim gibi sadece hafıza olayı yok, ne deniyorsa ona artık. Ama tertemiz.