İkinci el temiz garantili, faturalı, eksiksiz samsung j7 prime arıyorum. Satan varsa çok yükseklerden uçmadan makul bir teklif ile gelebilir. Piyasa da 1200 TL'ye satıldığını ve markanın samsung olduğunu hatırlatırım. + mutlaka get ile almak istiyorum.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
J7 prime aranıyor
3
●268
- 30-01-2017, 22:02:13
- 01-02-2017, 20:13:561000 tl + get komisyonu karşılarsanız
2 aylık tel
Kutulu
Faturalı şarj aleti ve kulaklık hiç kullanılmadı - 01-02-2017, 20:23:431000+100(get komisyonu)=1100 TL. 100 TL daha koyarım sıfır alırım. Niye 2 aylık cihaza o kadar para vereyim? Hele ki Samsung ise. Teşekkür ederim.kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi