kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1000 tl + get komisyonu karşılarsanız
2 aylık tel
Kutulu
Faturalı şarj aleti ve kulaklık hiç kullanılmadı
1000+100(get komisyonu)=1100 TL. 100 TL daha koyarım sıfır alırım. Niye 2 aylık cihaza o kadar para vereyim? Hele ki Samsung ise. Teşekkür ederim.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi