• 26-04-2015, 00:59:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Ben ps3 almayı düşünüyorum. En fazla 400 tl verecem. İlgilenen olursa detayları konuşabiliriz.
  • 09-05-2015, 13:01:38
    #2
    ne fiat verirsiniz ?













    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:01:38 -->-> Daha önceki mesaj 13:00:35 --

    cssmac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Ben ps3 almayı düşünüyorum. En fazla 400 tl verecem. İlgilenen olursa detayları konuşabiliriz.