ne fiat verirsiniz ?













--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:01:38 -->-> Daha önceki mesaj 13:00:35 --

cssmac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar. Ben ps3 almayı düşünüyorum. En fazla 400 tl verecem. İlgilenen olursa detayları konuşabiliriz.