• 13-02-2015, 21:09:58
    #1
    pc alındı
    4 Aylık sıfır alınmış Lenovo G505 laptobum satışdadır
    Laptop için bilgi
    http://www.hizlial.com/lenovo-g505-5...ebook/10342781
    Sahibinden ilanı
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...07648196/detay
  • 13-02-2015, 23:13:38
    #2
    Bütçeniz ne kadar hocam ?
  • 13-02-2015, 23:48:55
    #3
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçeniz ne kadar hocam ?
    1500 TL ye kadar olabilir
  • 14-02-2015, 01:59:04
    #4
    izmir içi olabilir veya gittigidiyor sahibinden ilanlarınız olabilir. demiştim ilanınız var ise link gönderebilirsiniz.bu sitelerde get ilanı olanlarla sadece ilgileniyorum
  • 14-02-2015, 02:05:59
    #5
    Her hangi bir yerde ilanım yoktur hocam. Her hangi aracı bir site üzerinde hesabım da yoktur. Maksat kredi kartı ile almaksa kendi firmam üzerinden kredi kartınıza taksit yapabilirim ancak ...
  • 14-02-2015, 12:12:46
    #6
    Cango34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hangi bir yerde ilanım yoktur hocam. Her hangi aracı bir site üzerinde hesabım da yoktur. Maksat kredi kartı ile almaksa kendi firmam üzerinden kredi kartınıza taksit yapabilirim ancak ...
    malesef bu söylediğim harici almayı düşünmüyorum maksadım güvenli ticaret yapmak izmirde olursa kendim görüp alacağım yoksa gg sahibindenin get sistemini kullanarak alacağım
  • 14-02-2015, 13:25:59
    #7
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef bu söylediğim harici almayı düşünmüyorum maksadım güvenli ticaret yapmak izmirde olursa kendim görüp alacağım yoksa gg sahibindenin get sistemini kullanarak alacağım
    Bu bir teklif sadece, kararı elbette siz vereceksiniz. Ama güvenilirlik konusunda genelleme yaparak yazmanız hoş değil. Bizim alış-verişlerimizin hepsi güvensiz mi oluyor şimdi?
  • 14-02-2015, 13:35:03
    #8
    Cango34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bir teklif sadece, kararı elbette siz vereceksiniz. Ama güvenilirlik konusunda genelleme yaparak yazmanız hoş değil. Bizim alış-verişlerimizin hepsi güvensiz mi oluyor şimdi?
    Benim alışveriş tercihim bu.Konumun ilk mesajındada bunu yazdım.Neden uzatıyorsunuz sizin alışverişlerinize birşey söylemedim.
  • 14-02-2015, 13:39:56
    #9
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim alışveriş tercihim bu.Konumun ilk mesajındada bunu yazdım.Neden uzatıyorsunuz sizin alışverişlerinize birşey söylemedim.
    Bu şekilde yazınca üstüme alındım galiba biraz. Uzatacak bir şey yok, iyi alışverişler size