ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim alışveriş tercihim bu.Konumun ilk mesajındada bunu yazdım.Neden uzatıyorsunuz sizin alışverişlerinize birşey söylemedim.
Bu şekilde yazınca üstüme alındım galiba biraz. Uzatacak bir şey yok, iyi alışverişler size