• 21-01-2015, 00:45:51
    #10
    Özelliğine bakmadan en ucuz macbook pro fiyatını bakıp pahalı diyen arkadaşlara bakmayın hocam. Gittigidiyor, n11 ve donanımhaber'de de satmayı deneyin. Kararsız olanlara tüm apple ürünlerini kormadan almalarını öneriyorum, pro kullandım şuan air kullanıyorum.
  • 21-01-2015, 14:14:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelliğine bakmadan en ucuz macbook pro fiyatını bakıp pahalı diyen arkadaşlara bakmayın hocam. Gittigidiyor, n11 ve donanımhaber'de de satmayı deneyin. Kararsız olanlara tüm apple ürünlerini kormadan almalarını öneriyorum, pro kullandım şuan air kullanıyorum.
    teşekkürler kardeşim saol. ölücüler varya. leş bulsalar yiyecekler.
    neyse son fiyat 2,200 yaptım alan hayırlı olsun. istediğim arabayı buldum acildir
  • 21-01-2015, 15:58:38
    #12
    Ayni modelin 17 inch olani bende mevcut. Sizdeki urunun ozelikleri surada http://www.everymac.com/systems/appl...ody-specs.html
    SSD sonradan takildi sanirim. SSD olmasi cok buyuk avantaj. Uygun fiyata veriyorsun dogrusu mac urunlere son donemde zam geldi ayrica $ kuru tavan yapmisken.
  • 21-01-2015, 16:30:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    110design adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayni modelin 17 inch olani bende mevcut. Sizdeki urunun ozelikleri surada http://www.everymac.com/systems/appl...ody-specs.html
    ssd sonradan takildi sanirim. Ssd olmasi cok buyuk avantaj. Uygun fiyata veriyorsun dogrusu mac urunlere son donemde zam geldi ayrica $ kuru tavan yapmisken.
    4500 tl iken 3100 tl ye aldim şimdi 2200 tl ye düşürdüm honda civic aşki işte . Bu yüzden lazim.

    şunuda belirteyim bu laptopu sadece ben kullandim ve ciğerini biliyorum. Inanin böyle temiz bir cihaz yoktur. çok temiz kullandim.
    Inanilmaz bir performans . Satmak istemiyorum ama honda için para lazim. )))
  • 21-01-2015, 21:16:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    güncel
  • 21-01-2015, 21:29:10
    #15
    Kutu, ve kutu içeriği ne durumdadır?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 22-01-2015, 02:00:24
    #16
    Üyeliği durduruldu
    garantisiz bir ürün hiç araştırmadım sıfırını ama sıfırı 3000 tl olursa makül yazmışınız
  • 22-01-2015, 09:38:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Repax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutu, ve kutu içeriği ne durumdadır?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    kutusu malesef. yok tutmadım elimde. hiç satacağım aklıma gelmezdi doğrusu bu. 60 tl ye aldığım kırmızı bir çantası var yeni sayılmaz
    teşekkürler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:38:54 -->-> Daha önceki mesaj 08:38:01 --

    Yemeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantisiz bir ürün hiç araştırmadım sıfırını ama sıfırı 3000 tl olursa makül yazmışınız
    merhaba fiyatı 2700 den 2200 e indirme sebebim çok istediğim bir arabayı almaktır
    başkasına gitmesin diye uğraşıyorum.
    sebebi budur. makinayı elden vermeyi tercih ederim. uygun olan bu benim için
    teşekkürler
  • 24-01-2015, 22:11:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    satis guncel