Kutu, ve kutu içeriği ne durumdadır?
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
kutusu malesef. yok tutmadım elimde. hiç satacağım aklıma gelmezdi doğrusu bu. 60 tl ye aldığım kırmızı bir çantası var yeni sayılmaz
teşekkürler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:38:54 -->-> Daha önceki mesaj 08:38:01 --
garantisiz bir ürün hiç araştırmadım sıfırını ama sıfırı 3000 tl olursa makül yazmışınız
merhaba fiyatı 2700 den 2200 e indirme sebebim çok istediğim bir arabayı almaktır
başkasına gitmesin diye uğraşıyorum.
sebebi budur. makinayı elden vermeyi tercih ederim. uygun olan bu benim için
teşekkürler