labtop alınacaktır!........
7
●453
- 20-12-2014, 18:38:37
- 20-12-2014, 19:20:29Eposta Aktivasyonu Gerekmekteteşekkür ederim düzeltiyorumByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:20:29 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:38 --
ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleperformans açısından ekran kartı düşük gibi duruyor hocam sankierhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-12-2014, 03:35:55