Laptob değil laptop. Kolay gelsin.
teşekkür ederim düzeltiyorum
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:20:29 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:38 --
Laptob değil laptop. Kolay gelsin.
performans açısından ekran kartı düşük gibi duruyor hocam sanki