Temiz 2. El 4s ariyorum arkadaslar. Kendim kullanicam. Satmak isteyenler pm atsin lutfen. Hafiza önemli degil
edit: forum dışı alındı.
iPhone 4s alınacaktir
7
●370
- 22-11-2014, 17:07:44Üyeliği durdurulduClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam telefoncuysaniz almam bugün tüm gün sordum 650-750 arasi fiyat cektiler. Temiz kendim kullanmalik 4s ariyorum. Sahibinden istiyorum. Wifisi şarsi felan sorunlu olmasin birde ios 6ve üstü yüklü olsun.
Elimde 3GS 32gb var hicbir sorunu yok bunu verip üste 400-450 civari gönderebilirim. Veya direk tüm parayida verebilirim. - 22-11-2014, 17:55:59Üyeliği durdurulduBulursunuz umarım, kolay gelsin.ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2014, 17:26:35Beyazı 4 8 gb siyah ile takas yaparmısınız pm alabilirmiyimCrazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2014, 17:54:25Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBana da fiyatları pm atarmısınız?Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2014, 18:02:20Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePM gönderdimType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle